Про затвердження Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради
РОТМІСТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
30.07.2024 № 44
Про затвердження Положення про
квартирний облік при виконавчому комітеті
Ротмістрівської сільської ради
Відповідно до підпункту 2 пункту «а» частини 1 статті 30, пункту 3 частини 4 статті 42, частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункт 11 частини 2 статті 7, пункт 5 частини 1 статті 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», статей 16,18, 34, 36, 39, 46 Житлового кодексу України від 30.06.1983 № 5464-X, пункту 8, 13, 15, 18, 19, 20, 26, 44, 46 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Українською республіканською радою професійних спілок від 11.12.1984 № 470, постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради згідно з додатком 1.
- Затвердити склад громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради згідно з додатком 2.
- Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Ротмістрівської сільської ради від 24.01.2020 № 2 «Про затвердження складу громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради»
Сільський голова Володимир ХОВАЙБА
Додаток 1
до рішення виконкому
від 30.07. 2024 № 44
ПОЛОЖЕННЯ
про квартирний облік при виконавчому комітеті
Ротмістрівської сільської ради
І. Загальні положення
1.1. Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради (надалі – Положення) розроблено на підставі Житлового кодексу Української РСР, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11. 12. 1984 № 470, Порядку ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2011 № 238, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» та інших нормативно-правових актів .
1.2. Дане Положення встановлює єдиний порядок зарахування на облік та ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов на території Ротмістрівської сільської територіальної громади.
1.3. Питання квартирного обліку не врегульовані цим Положенням, вирішуються згідно нормативно-правових актів України.
1.4. На квартирний облік беруться громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, постійно проживають, а також мають реєстрацію місця проживання в населених пунктах Ротмістрівської сільської територіальної громади. Квартирний облік внутрішньо переміщених осіб, громадян, які користуються правом першочергового та позачергового одержання житла, громадян, тимчасово відсутніх у даному населеному пункті, якщо за ними за законом зберігається жиле приміщення, дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, які досягли 16-ти років здійснюється з урахуванням чинного законодавства.
1.5. Підставою для взяття на облік є встановлення рівня забезпеченості житловою площею, визнання необхідності в поліпшенні житлових умов та встановлення тривалості проживання в населеному пункті, що дає підстави для взяття на квартирний облік:
а) забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня, а саме: на кожного члена сім’ї, що проживають разом, припадає до 13,65 квадратних метрів;
б) проживання та реєстрація на території Ротмістрівської сільської територіальної громади не менше 3 років, крім випадків передбачених діючим законодавством.
1.5. Облік громадян ведеться за напрямками черговості:
а ) громадяни, які мають позачергове право на отримання житла;
б) громадяни, які мають першочергове право на отримання житла;
в) загальна черговість громадян потребуючих поліпшення житлових умов.
1.6. Органи, що розглядають питання та ухвалюють рішення про зарахування на квартирний облік:
- громадська комісія з житлових питань, яка ухвалює рекомендаційне рішення, що оформляється протоколом;
- виконавчий комітет Ротмістрівської сільської ради, який на підставі рекомендаційного рішення громадської комісії з житлових питань приймає рішення про взяття та зняття з обліку.
1.7. Термін розгляду та прийняття рішень: один місяць з дня отримання необхідних документів.
ІІ. Особи, які можуть бути зараховані на квартирний облік
2.1. На квартирний облік можуть бути зараховані особи, яким виповнилось 18 років, постійно проживають або зареєстровані на території Ротмістрівської сільської територіальної громади (відповідно до п. 1.4 Положення) при наявності однієї з наступних підстав:
2.1.1. забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня;
2.1.2. невідповідність будинку (чи квартири), де мешкає особа, санітарно-технічним вимогам, що підтверджується рішенням виконавчого комітету (п. 5 Положення про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 26.04.1984 р. № 189);
2.1.3. наявність тяжкої форми хронічного захворювання, у зв'язку з чим особа не може проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї ;
2.1.4. проживання за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;
2.1.5. проживання у гуртожитках;
2.1.6. проживання в одній кімнаті по дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин;
2.1.7. проживання в одній кімнаті осіб різної статі старше за 9 років, крім подружжя, (розглядаються випадки, коли жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати).
2.2. На пільговий квартирний облік (відповідно до п. 1.5 Положення) зараховуються особи, що користуються пільгами:
2.2.1. На позачергове отримання житла мають право:
а) громадяни, житло яких внаслідок стихійного лиха стало непридатним для проживання;
б) діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, після завершення терміну перебування у сім'ї опікуна чи піклувальника, прийомній сім'ї, дитячому будинку сімейного типу, закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також особи з їх числа у разі відсутності житла або неможливості повернення займаного раніше жилого приміщення в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла зараховуються на квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування – ст. 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» );
г) діти-інваліди, що не мають батьків або батьки яких позбавлені батьківських прав і проживають у державних або в інших соціальних установах, після досягнення повноліття, якщо за висновком медико-соціальної експертизи вони можуть здійснювати самообслуговування і вести самостійний спосіб життя;
д) громадяни, незаконно засуджені і згодом реабілітовані, за неможливості повернення займаного раніше жилого приміщення;
е) особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни (ст. 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»);
є) особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» ;
ж) особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія І, категорія ІІ та діти, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та потребують особливого догляду (абз. 1 п. 10 ч. 1 ст. 20, п. 3 ч. 1 ст. 21, п. 7 ч. 3 ст. 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»));
з) сім'ї, які мають п'ятьох і більше дітей, та у разі народження у однієї жінки одночасно трьох і більше дітей (Житлового кодексу України );
и) працівники протитуберкульозних закладів у разі виникнення професійного захворювання на туберкульоз.
і) внутрішньо переміщені особи з числа учасників бойових дій відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та особи з інвалідністю внаслідок війни, визначені в пунктах 10 – 14 частини другої статті 7, та члени їх сімей, а також члени сімей загиблих, визначені абзацами четвертим – восьмим, чотирнадцятим, шістнадцятим-двадцять другим пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
ї)інші категорії осіб, пільги, яким встановлені чинним законодавством.
2.2.2. На першочергове отримання житла мають право:
а) інваліди Великої Вітчизняної війни і сім'ї воїнів, які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особам;
б) Героям Радянського Союзу, Героям Соціалістичної Праці, а також особам, нагородженим орденами Слави, Трудової Слави, «За службу Батьківщині у Збройних Силах СРСР» усіх трьох ступенів;
в) особи, які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, перелічених у списку захворювань, затвердженому Міністерством охорони здоров’я СРСР за погодженням з Державним комітетом СРСР по праці і соціальних питаннях та ВЦРПС:
- особи, заражені вірусом імунодефіциту людини внаслідок виконання медичних маніпуляцій;
- медичні працівники, заражені вірусом імунодефіциту людини внаслідок виконання службових обов’язків;
г) учасники бойових дій та учасники війни;
д) інваліди праці I і II груп та інваліди I і II груп з числа військовослужбовців;
е) особи, які стали інвалідами I і II груп у зв’язку з виконанням державних або громадських обов’язків, виконанням обов’язку громадянина СРСР по рятуванню життя людини, по охороні соціалістичної власності і правопорядку;
є) сім’ї осіб, які загинули при виконанні державних або громадських обов’язків, виконанні обов’язку громадянина СРСР по рятуванню життя людини, по охороні соціалістичної власності і правопорядку;
ж) сім’ї осіб, які загинули на виробництві внаслідок нещасного випадку;
з) робітники і службовці, які тривалий час сумлінно пропрацювали у сфері виробництва;
и) матері, яким присвоєно звання «Мати-героїня»;
і) багатодітні сім’ї (які мають у своєму складі трьох і більше дітей) і одинокі матері, з урахуванням особливостей зазначених в абз. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охорону дитинства» (ст. 45 Житлового кодексу УРСР);
ї) сім’ї при народженні одразу двох або більше дітей;
й) вчителі та інші педагогічні працівники загальноосвітніх шкіл і професійно-технічних учбових закладів;
к) особи, які проживають у ветхих будинках, що не підлягають капітальному ремонту;
л) інші категорії осіб, пільги, яким встановлені чинним законодавством.
ІІІ. Перелік документів, необхідних для зарахування
на квартирний облік
3.1. Для зарахування на квартирний облік громадянам необхідно подати до виконкому сільської ради наступні документи:
3.1.1. Заяву встановленого зразка (Додаток 1 до Положення), підписану всіма повнолітніми членами сім'ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення, бажають стати на облік та зараховуються на облік.
3.1.2. Витяг про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та членів його сім’ї;
3.1.3. Довідку з місця роботи (або місця навчання) осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний облік;
В довідці повинно бути зазначено чи особа перебуває (не перебуває) на квартирному або кооперативному обліку за місцем праці;
3.1.3.1. Якщо особа є підприємцем – подається копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
3.1.3.2. Якщо особа не працює і є пенсіонером – копія пенсійного посвідчення.
3.1.3.3. Якщо особа не працює – довідки, що засвідчують факт перебування особи без постійної роботи;
3.1.4. Копії паспортів, ідентифікаційних кодів заявника та членів сім’ї. При поданні документів особа повинна мати з собою для звірки оригінали паспортів, з яких зроблено копії;
3.1.5. Акт обстеження житлових умов.
Комісія з житлових питань перевіряє житлові умови громадян і про результати перевірки складає Акт обстеження житлових умов
3.1.6. Засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей)
Якщо на облік зараховується не одна особа, вона повинна надати копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей) до виконавчого комітету, який приймає документи та засвідчує їх, при наявності відповідних оригіналів (документів).
3.1.7. Копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності - якщо квартира приватизована).
3.1.8. Копію договору найму житла між власником і наймачем, якщо особа проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках комунальної власності.
3.1.9. Інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта
3.1.10. Інформаційна довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність/ відсутність приватної власності
3.1.11. Оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (медико-соціальна експертиза), якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку) (Додаток 1 до Положення).
3.1.12. Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги.
При наявності пільг подаються наступні документи:
-оригінал медичного висновку
-копія довідки медико-соціальної експертної комісії
-для ветеранів у сфері матеріального виробництва – копія трудової книжки
-довідка з управління праці та соціального захисту населення про отримання --допомоги на дитину та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про реєстрацію народження згідно з ч.1 ст.135 Сімейного кодексу України для отримання допомоги для одиноких матерів
-копія службового посвідчення, довідка з роботи працівника МВС, МНС та прокуратури
-довідка з управління освіти та копію трудової книжки для науково-педагогічних працівників, які працюють у школах
-копія посвідчення та довідка з управління праці та соціального захисту населення для потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 групи.
-посвідчення та довідка військкомату, копія посвідчення для інвалідів війни та довідка медико-соціальної експертної комісії, копія посвідчення учасника бойових дій на території інших країн.
3.2. До документів, що підтверджують право на пільги, належать такі, що засвідчують особливий статус особи (ветеран війни; герой Радянського Союзу, герой Соціалістичної праці; особа, нагороджена орденами Слави трьох ступенів; особа, яка має статус ліквідатора аварії на ЧАЕС; особа, яка має статус учасника бойових дій, військовослужбовця; особа, заражена вірусом імунодефіциту людини внаслідок виконання медичних маніпуляцій; інвалід праці І і ІІ груп; тощо).
3.3. За потребою, при виявленні обставин, які потребують більш детального вивчення, до основного пакету документів можуть бути затребувані інші документи.
ІV. Подання документів
4.1. Особа, яка бажає стати на квартирний облік подає до виконавчого комітету Ротмістрівської сільської ради заяву та визначений у п. 3.1 Положення перелік необхідних документів.
Всі заяви про взяття на квартирний облік реєструються у журналі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік.
V. Прийняття рішення
5.1. Подані громадянином заява та пакет документів проходять наступні етапи:
а) реєстрація заяви та доданого до неї пакету документів у журналі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік;
б) розгляд документів громадською комісією з житлових питань при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради та надання висновків виконавчому комітету для прийняття рішення;
г) прийняття відповідного рішення на черговому засіданні виконкому сільської ради;
ґ) внесення виконавчим комітетом сільської ради змін до журналу по квартирному обліку громадян на підставі прийнятого рішення.
5.2. У 15-денний термін з моменту прийняття рішення виконавчим комітетом секретар комісії із житлових питань надсилає поштою повідомлення громадянину про взяття (чи відмову у взятті) його на квартирний облік.
VІ. Зняття з квартирного обліку
6.1. Громадяни знімаються з квартирного обліку у випадках( стаття 40 Житлового Кодексу України) :
а) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;
б) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;
в) припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених Житловим кодексом УРСР, п. 29 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР та іншими актами законодавства Української РСР;
г) засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців;
ґ) подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік.
6.2. Громадяни виключаються із списків осіб, які користуються правом першочергового або позачергового одержання жилих приміщень, якщо вони були необґрунтовано включені до цих списків або втратили вказане право.
6.3. Громадяни знімаються з пільгової черги у разі смерті протягом місяця після отримання інформації про смерть особи, яка перебувала на пільговій квартирній черзі.
6.4 У разі смерті громадянина, який перебував на обліку потребуючих поліпшення житлових умов, за членами його сім'ї зберігається право подальшого перебування на обліку.
6.5. Про зняття з обліку/виключення із списку громадяни у 15-денний строк повідомляються у письмовій формі з вказанням підстави зняття з обліку.
VІІ. Перереєстрація
7.1. Голова комісії з житлових питань Ротмістрівської сільської ради щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
7.2. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян, книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.
7.3. Перереєстрація здійснюється на підставі заяв громадян (додаток 3 до Положення), що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради.
VІІІ. Затвердження списків
8.1. Після проведення перереєстрації, голова комісії з житлових питань, здійснює моніторинг змін в облікових справах громадян та по квартирній черзі.
8.2. У випадку, коли після моніторингу виявляються зміни, які призводять до руху квартирної черги, то секретар комісії з житлових питань, готує списки осіб, що потребують поліпшення житлових умов на затвердження виконавчим комітетом.
8.3. Формуються та затверджуються три основні списки осіб, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до пунктів 1.5, 2.2.1. та 2.2.2 Положення.
8.4. Також формуються, проте не затверджуються, списки громадян за категоріями пільг.
ІХ. Журнали
9.1. Заяви громадян відносно взяття на квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради реєструються секретарем комісії з житлових питань в журналі/книзі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік (додаток 4 до Положення).
9.2. Заяви громадян на перереєстрацію квартирному обліку про виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради реєструються секретарем комісії з житлових питань в журналі/книзі перереєстрації громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті сільської ради (додаток 5 до Положення).
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК
|
|
Додаток 1 до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради, затвердженого рішенням виконкому Ротмістрівської сільської ради від 30.07. 2024 № 44 |
|
|
Сільському голові Ротмістрівської сільської ради _________________________________ (власне ім’я та прізвище селищного голови) _________________________________ (П.І.Б. та адреса проживання заявника) ______________________________________________________________________________________________________ моб. тел. __________________________
|
ЗАЯВА
Прошу взяти на квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради для поліпшення житлових умов мене з сім’єю:
№ п/п |
Родинні відносини |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Число, місяць, рік народження |
Місце роботи |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
Проживаю з _____________ ______________ року
за адресою: ___________________________________________________________________
Зареєстрований (- на) з _____________________ року
за адресою:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
Квартира/будинок складається з _____ кімнат, житлова площа_______, загальна площа _______, з комунальними вигодами/без вигод.
Працюю з __________________року _______________________________________________
(де і ким)
_____________________________________________________________________________
Користуюсь пільгою як _________________________________________________________
(документ, який підтверджує пільгу)
Зобов’язуюсь щорічно, у період з 01 жовтня по 31 грудня, здійснювати перереєстрацію в квартирній черзі, а також повідомляти виконавчий комітет Ротмістрівської сільської ради про зміни житлових умов і склад моєї сім’ї. А у разі нездійснення щорічної перереєстрації усвідомлюю про настання наслідків, передбачених в розділі 6 Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради. З правами та обов’язками ознайомлений (-а).
«____» _______________20___ року
_________________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище заявника)
Підписи повнолітніх членів моєї сім’ї, які беруться на квартирний облік:
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Підпис |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:
- Витяг про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та членів його сім’ї.
- Довідка з місця роботи (або місця навчання) осіб, які підписали заяву про взяття на квартирний облік.
- Копії паспортів, ідентифікаційних кодів заявника та членів сім’ї.
- Акт обстеження житлових умов.
- Засвідчені копії свідоцтв про одруження/розлучення та про народження дітей.
- Якщо квартира приватизована - копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло.
- Якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення - копію договору піднайму.
- Якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках/квартирах, що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках житлово-будівельних кооперативів - копію договору найму.
- Інформаційні довідки (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта.
- Інформаційна довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність/ відсутність приватної власності
- Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії).
- Якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги - засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги.
«____» ___________ 20___ р.
________________ __________________________
(підпис) (ініціали та прізвище заявника)
|
|
Додаток 2 до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради, затвердженого рішенням виконкому Ротмістрівської сільської ради від 30.07. 2024 № 44 |
|
|
Сільському голові Ротмістріської сільської ради _________________________________ (Власне ім’я та прізвище селищного голови) _________________________________ (П.І.Б. та адреса проживання заявника) __________________________________________________________________._________________________________ моб. тел. _________________________
|
|
ЗАЯВА
Прошу здійснити перереєстрацію моїх облікових даних в реєстрі осіб на поліпшення житлових умов, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради.
ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:
- _________________________________________________________________________
- _________________________________________________________________________
- _________________________________________________________________________
- _________________________________________________________________________
- _________________________________________________________________________
- ________________________________________________________________________
«______» _________________________ 20____р.
_____________________ ______________________ (підпис) (ініціали та прізвище заявника)
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК
|
|
Додаток 3 до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради, затвердженого рішенням виконкому Ротмістрівської сільської ради від 30.07. 2024 № 44 |
реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік
при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради.
Розпочатий ________________ 202__ р.
Закінчений ________________ 202__ р.
№ з/п |
Дата надходження заяви і доданих до неї документів |
Прізвище, ім’я, по батькові заявника |
Адреса проживання/реєстрації заявника |
Зміст, дата і номер рішення виконкому |
Дата і номер листа заявникові |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК
|
|
Додаток 4 до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради, затвердженого рішенням виконкому Ротмістрівської сільської ради від 30.07.2024 № 44
|
ЖУРНАЛ
перереєстрації громадян, що перебувають на квартирній черзі
при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради .
Розпочатий ________________ 20__ р.
Закінчений ________________ 20__ р.
№ з/п |
Дата надходження заяви і доданих до неї документів |
Прізвище, ім’я, по батькові заявника |
Адреса проживання/ реєстрації заявника |
Зміст, дата і номер рішення виконкому (у випадку зміни облікових даних) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК
|
|
Додаток 5 до Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради, затвердженого рішенням виконкому Ротмістрівської сільської ради від 30.07. 2024 № 44 |
А К Т
обстеження житлових умов заявника
___ _____________202____ року
(прізвище, ім’я та по батькові)
який (-ка) проживає за адресою__________________________________________________
комісія в складі________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
при перевірці на місці житлових умов встановила:
- Жила площа (кількість кімнат,їх площа, поверх, підсобні приміщення тощо)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Будинок належить (місцевій раді, підприємству, установі, організації, житлово-будівельному кооперативу, громадянину на праві особистої власності)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Коротка характеристика будинку та жилої площі (будинок: з цегли, дерев’яний, аварійний, кімната: суха, світла, ізольована, прохідна, сира, квартира: окрема, тощо)________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Благоустрій будинку і даної квартири: газ, водопровід, каналізація, опалення (центральне, пічне), ванна, ліфт, тощо_____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- На кого відкритий особовий рахунок_____________________________________
_____________________________________________________________________________
- Хто проживає на даній площі
Прізвище, ім’я, по батькові |
Родинні відносини |
Рік народження |
З якого часу проживає в населеному пункті |
Місце роботи та посада |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Додаткові відомості про заявника, його сім’ю: __________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Висновок чи пропозиції комісії:_________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис голови комісії:
|
______________ (підпис) |
_____________________ (ПІБ) |
Підпис членів комісії:
|
______________ (підпис) |
_____________________ (ПІБ) |
|
______________ (підпис) |
_____________________ (ПІБ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК
Додаток 2
до рішення виконкому
від 30.07. 2024 № 44
СКЛАД
громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Ротмістрівської сільської ради
ВОЛОШИН Ігор Іванович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
КОЛОМІЄЦЬ Інна Георгіївна – начальник відділу комунальної власності, житлово-комунального господарства та земельних відносин, заступник голови комісії
ШЕНДРИК Людмила Євгеніївна – спеціаліст відділу комунальної власності, житлово-комунального господарства та земельних відносин, секретар комісії.
Члени комісії:
МАЗУРОК Світлана Сергіївна – начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження, цивільного захисту та охорони праці;
НЕЖЕВЕНКО Ірина Борисівна – начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я;
ТИЩЕНКО Ірина Володимирівна – начальник Служби у справах дітей;
ПОЛІЩУК Наталія Степанівна – депутат сільської ради;
ЩЕРБАТЮК Віталій Іванович – депутат сільської ради;
ЩЕРБИНА Микола Іванович – член виконкому.
Начальник відділу кадрів, юридичного
забезпечення, архівного збереження,
цивільного захисту та охорони праці Світлана МАЗУРОК