A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ротмістрівська сільська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

"Сонечко" - заклад дошкільної освіти с. Ташлик Ротмістрвської сільської ради

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сесії

Ротмістрівської сільської ради

11.03.2020 р. №38-18/VII

 

 

НОВА РЕДАКЦІЯ

 

 

СТАТУТ

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

«СОНЕЧКО» с. ТАШЛИК

РОТМІСТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. Заклад дошкільної освіти «Сонечко» с. Ташлик Ротмістрівської сільської ради, далі – заклад дошкільної освіти, заснований Ротмістрівською сільською радою (надалі – Засновник) в комунальній власності територіальної громади, підпорядковується та є підзвітним відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму, зовнішніх зв'язків та охорони здоров’я Ротмістрівської  сільської ради, підконтрольний  Ротмістрівській сільській раді.
    2. Засновником закладу дошкільної освіти є Ротмістрівська сільська рада.

Засновник або уповноважений нею орган здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їхнє господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

    1. Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти «Сонечко»                  с. Ташлик Ротмістрівської сільської ради» є правонаступником усього майна, прав та обов'язків дошкільного навчального закладу №28 «Сонечко»                 с.Ташлик.

Уповноваженим органом є відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму, зовнішніх зв'язків та охорони здоров'я Ротмістрівської сільської ради.

    1. Заклад дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення), рішеннями Ротмістрівської сільської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

1.5.Заклад дошкільної освіти є юридичною особою, має Статут та державну  реєстрацію, а також печатку, штамп, код ЄДРПОУ, бланки зі своєю назвою; може мати самостійний баланс, рахунок в установі банку.

1.6.Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 20751,Черкаська область, Смілянський  район, с. Ташлик,  вул. Б.Хмельницького, 18.

Повна назва закладу:    Заклад дошкільної освіти «Сонечко»                   с.Ташлик Ротмістрівської сільської ради.

Скорочена назва: ЗДО «Сонечко» с.Ташлик Ротмістрівської сільської ради.

Тип закладу – дитячий садок.

Організаційно-правова форма: комунальний заклад.

1.7. Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровлення дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.8. Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: забезпечення права дитини, у тому числі дитини з особливими освітніми потребами, на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти; збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, формування їхньої особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

1.9.Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним Статутом.

1.10.Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед Засновником, суспільством і державою за:

  • реалізацією головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;
  • забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;

- дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

1.11. Взаємовідносини між закладом дошкільної освіти, юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

2.1. Заклад дошкільної освіти розрахований на 88 місць.

2.2. У закладі дошкільної освіти функціонує дві різновікові групи.

2.3. Кількість місць у закладі встановлюється Засновником, спираючись на санітарно-гігієнічні нормативи.

2.4. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі:

  • заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
  • медичної довідки про стан здоров'я дитини;
  • довідки лікаря про епідеміологічне оточення;
  • свідоцтва про народження;
  • документів для встановлення батьківської плати.

Під час прийому дитини до закладу дошкільної освіти керівник зобов'язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, зі Статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

2.5. У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку.

2.6. Заклад дошкільної освіти має групи з денним режимом перебування дітей.

2.7. Наповнюваність груп дітьми визначається нормативними документами Міністерства освіти, санітарно-гігієнічними нормами і правилами утримання  дітей у закладі дошкільної освіти з урахуванням побажань батьків або осіб, які їх замінюють.

Засновник може встановлювати меншу від нормативів наповнюваність груп дітьми у закладі дошкільної освіти.

2.8.За дитиною зберігається місце у закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

2.9.Відрахування дітей закладу дошкільної освіти може здійснюватися:

-   за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

-   на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в закладі цього типу;

-   у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, коштів за харчування дитини протягом двох місяців.

2.10.Термін письмового повідомлення батьків або осіб, які їх змінюють, про відрахування дитини становить не менше 10-ти календарних днів.

 

3. РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

3.1.Режим роботи закладу дошкільної освіти встановлюється згідно чинного законодавства України та погоджується з засновником.

3.2. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин. Вихідні дні: субота, неділя та святкові дні, а також неробочі дні впродовж календарного року.

3.3. Щоденний графік роботи закладу: 7.00 – 17.30.

 

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

4.1.Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.

З 1 червня до 31 серпня у  закладі – оздоровчий період.

4.2.Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

4.3.План роботи закладу дошкільної освіти схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником закладу.

4.4.У закладі дошкільної освіти мовою навчання і виховання дітей визначена державна мова – українська.

4.5. Освітній процес у закладі реалізується згідно Базового компоненту дошкільної освіти, а також відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей, які рекомендовані (схвалені) Міністерством освіти і науки України.

4.6. Додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, вводяться лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та закладом освіти у межах гранично допустимого навантаження дитини.

Відмова батьків або осіб, які їх замінюють, від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини з закладу освіти.

Платні послуги не можуть надаватися замість або в рамках Державної програми за якою працює заклад освіти.

4.7. Заклад освіти для здійснення освітнього процесу має право обирати  чинну програму (програми) розвитку дітей із затверджених в установленому порядку МОН України.

 

5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОГО ОСВІТИ

5.1. Заклад дошкільної освіти забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їхнього нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів, визначених МОЗ спільно з МОН за погодженням з Мінфіном.

5.2. Порядок забезпечення продуктами харчування здійснюється відповідно до санітарно-гігієнічних правил і норм, згідно договірних угод і заявок дошкільного закладу.

5.3. У закладі  дошкільної освіти встановлено 3-и разове харчування.

5.4. Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотримання термінів реалізації продуктів покладається на медичних працівників та директора закладу дошкільної освіти.

5.5. Пільгові умови оплати харчування дітей у закладі освіти для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням органу місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевого бюджету.

5.6. Порядок встановлення плати за харчування дитини у державному та комунальному закладі визначається Кабінетом Міністрів України. 

 

6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

6.1. Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату закладу та медичними працівниками Ташлицької амбулаторії загальної практики сімейної медицини і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організацію заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють.

6.2. До основних обов’язків медичного працівника закладу дошкільної освіти належать: моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги; організація і проведення медичних оглядів, у тому числі поглиблених; профілактичних, та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності; здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотримання раціонального режиму освітньої діяльності, навчального навантаження; медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму; проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу.        

6.3. Заклад дошкільної освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

7. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

7.1. Учасниками освітнього процесу у закладу дошкільної освіти є:

- діти дошкільного віку;

-директор, педагогічні працівники, медичні працівники, помічники вихователів;

- батьки або особи, які їх замінюють;

- фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.

7.2. На посаду педагогічного працівника закладу дошкільної освіти призначається особа, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю, а також стан здоров'я, який дозволяє їй виконувати свої професійні обов'язки.

7.3. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про освіту» та іншими законодавчими актами.

7.4. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також правилами внутрішнього трудового розпорядку.

7.5. Працівники закладу дошкільної освіти у відповідності до статті 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» проходять періодичні безоплатні медичні огляди.

7.6. Педагогічні працівники закладу підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

Заклад сприяє професійному розвитку та підвищенню кваліфікації педагогічних працівників (постійна самоосвіта, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання).

Педагогічні працівники закладу самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб'єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації.

Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників установлюється в годинах та/або кредитах Європейськолї кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі ЄКТС, (один кредит становить 30 годин) за накопичувальною системою.

Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних працівникам встановлюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України.

7.7. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти мають право:

- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;

- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;

- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях, нарадах тощо;

- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;

- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;

     - на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;

- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

- на захист професійної честі та власної гідності;

- на інші права, які не суперечать законодавству України.     

7.8. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти зобов'язані:

- виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;

- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;

- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства;

- брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних із підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;

- виконувати накази та розпорядження керівництва;

- виконувати інші обов’язки, що передбачені законодавством України.

7.9. Права, обов'язки та соціальні гарантії інших працівників дошкільного закладу регулюються трудовим законодавством та правилами внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти.

7.10. Працівники закладу освіти несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров'я вихованців згідно із законодавством.

7.11. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: грамоти, премії, присвоєння категорії, звань, інші матеріальні заохочення.

7.12.  Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

7.13. Права дитини у закладі дошкільної освіти:

- безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;

- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;

- здоровий спосіб життя;

- інші права, передбачені законодавством України

7.14. Права батьків або осіб, які їх замінюють:

- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного закладу;

- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

- брати участь у покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу;

- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;

- інші права, що не суперечать законодавству України.

7.15. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язанні:

- своєчасно вносити плату за харчування дитини в закладі дошкільної освіти у встановленому порядку;

-   своєчасно повідомляти заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;

-   слідкувати за станом здоров’я дитини.

 

8. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

8.1. Управління  закладу дошкільної освіти здійснюється його Засновником, а також відділом освіти, молоді та спорту, культури, туризму, зовнішніх зв'язків та охорони здоров’я Ротмістрівської  сільської ради.

8.2. Безпосереднє керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснює його директор, який призначається і звільняється з посади головою Ротмістрівської сільської ради за погодженням начальника відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму, зовнішніх зв'язків та охорони здоров’я Ротмістрівської  сільської ради.

8.3. На посаду директора закладу дошкільної освіти  призначається особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю не нижче освітнього кваліфікаційного рівня «магістр», стаж педагогічної роботи у сфері дошкільної освіти не менш як три роки, а також організаторські здібності, та стан  здоров'я, який не перешкоджає виконанню професійних обов'язків.

8.4. Директор закладу дошкільної освіти:

- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

- здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

-  розпоряджається в установленому порядку майном  і коштами дошкільного закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників закладу;

- видає у межах своєї компетенції накази, контролює їхнє виконання;

- затверджує штатний розпис дошкільного закладу за погодженням із Засновником;

- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;

- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей     і працівників;

- контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їхнім віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

- підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

- звітує перед Засновником, на загальних зборах про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність закладу дошкільної освіти.

8.5. Постійно діючий колегіальний орган управління у закладі дошкільної освіти – педагогічна рада.

До складу педагогічної ради входять: керівник, педагогічні працівники, інші спеціалісти, можуть входити голови батьківських комітетів; запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники закладів освіти, батьки або особи, які їх замінюють.

Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти.

8.6. Педагогічна рада закладу:

- розглядає питання освітнього процесу в закладу дошкільної освіти та приймає відповідні рішення;

- організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

- приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб закладу. Кількість засідань педагогічної ради становить 4 рази на рік.

8.7. Органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, котрі скликаються не рідше аніж один раз на рік.

Кількість учасників загальних зборів від працівників закладу дошкільної освіти 2/3, батьків – 2/3 від загальної кількості. Термін їхніх повноважень становить 1 рік.

Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

8.8. Загальні збори:

- обирають раду закладу дошкільної освіти, її членів і голову, встановлюють терміни її повноважень;

- заслуховують звіт керівника закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;

- розглядають питання освітньої, методичної та фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти;

- затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку закладу дошкільної освіти.

8.9  У період між загальними зборами діє рада закладу дошкільної освіти.

Кількість засідань ради призначається за потребою. Засідання ради закладу дошкільної освіти є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші).

Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу, погоджує зміст і форми з педагогічної освіти батьків.

8.10. У закладу дошкільної освіти може діяти піклувальна рада – орган самоврядування,  який формується з представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, навчальних закладів, організацій, окремих громадян із метою залучення громадськості до вирішення проблем освіти, забезпечення сприятливих умов ефективної роботи дошкільного закладу.

Піклувальна рада (у складі 3-5 осіб) створюється за рішенням загальних зборів або ради закладу дошкільної освіти. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах закладу дошкільної освіти і працюють на громадських засадах. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше аніж чотири рази на рік.

8.11. Основними завданнями піклувальної ради є:

- співпраця з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов утримання дітей у дошкільному закладі;

- сприяння зміцненню матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-відновлювальної, лікувально-оздоровчої бази  закладу;

- сприяння залученню додаткових джерел фінансування діяльності дошкільного закладу;

- сприяння організації та проведенню заходів, спрямованих на охорону життя та здоров'я учасників освітнього процесу;

-  організація дозвілля та оздоровлення дітей та працівників дошкільного закладу;

- стимулювання творчої праці педагогічних працівників;

- всебічне зміцнення зв’язків між родинами дітей та закладу дошкільної освіти;

- сприяння соціально-правовому захисту учасників навчально-виховного процесу.

9. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ

9.1. Заклад у своїй діяльності з питань охорони праці керується чинним законодавством, нормативно-правовими актами.

9.2. Заклад  на основі Типових положень розробляє  Положення про організацію роботи з охорони праці, Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, Положення про впровадження та удосконалення системи управління охороною праці у закладі.

9.3. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою забезпечення пропорційної участі працівників у вирішенні будь-яких питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища за рішенням трудового колективу може створюватися комісія з питань охорони праці.

9.4. Організація роботи з охорони праці покладається на директора закладу.

9.5. Відповідальним за організацію роботи з охорони праці,  дотримання здорових і безпечних умов навчання, норм і правил безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки всіма учасниками освітнього процесу, проведення інструктажів з охорони праці на робочому місці, інструктажів із пожежної безпеки призначається директор закладу.

9.6. Відповідального за проведення заходів щодо запобігання травматизму і професійних захворювань серед обслуговуючого персоналу, дотримання вимог охорони праці, виробничої санітарії, пожежної безпеки під час експлуатації виробничого і енергетичного обладнання, машин, механізмів, проведення інструктажів з охорони праці на робочому місці з обслуговуючим персоналом закладу призначає директор (виконуючий обов'язки директора закладу).

9.7. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності закладу проводяться в установленому законодавством порядку.

9.8. Організація проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності здійснюється відповідно до чинного законодавства.

9.9. Відповідно до чинного законодавства розробляються посадові (робочі) інструкції, які погоджуються з профспілкою. Ведуться журнали реєстрації та видачі посадових (робочих) інструкцій.

9.10. У закладі розробляються інструкції з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Ведуться журнали реєстрації та видачі інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

9.11. Розслідування та ведення обліку нещасних випадків, що сталися з вихованцями, працівниками закладу під час освітнього процесу здійснюється відповідно до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час освітнього процесу в навчальних закладах.

  9.12. Розслідування і облік нещасних випадків, що сталися з працівниками, які працюють на умовах трудового договору (контракту) або фактично допущені до роботи у закладі, здійснюється відповідно до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві.

 

10. ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

10.1. Заклад дошкільної освіти формує відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднює таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

10.2. Заклад освіти забезпечує на офіційній веб-сторінці закладу відкритий доступ до такої інформації та документів:

  • статут закладу освіти;
  • ліцензії на провадження освітньої діяльності;
  • сертифікати про акредитацію освітніх програм;
  • структура та органи управління закладом освіти;
  • кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
  • освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
  • територія обслуговування, закріплена за закладом освіти;
  • фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
  • мова (мови) освітнього процесу;
    • наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
    • матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
    • результати моніторингу якості освіти;
    • річний звіт про діяльність закладу освіти;
    • правила прийому до закладу  дошкільної освіти;
    • умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
    • перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
    • інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

10.3. Заклад освіти оприлюднює на своїй веб-сторінці кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих публічних коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством. Інформація та документи, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів із дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено спеціальними законами.

 

11. МАЙНО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

11.1. Майно закладу дошкільної освіти є комунальною власністю Ротмістрівської сільської ради і закріплюється за ним на праві оперативного управління.

11.2 Заклад дошкільної освіти відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

11.3. Здійснюючи право оперативного управління закладу дошкільної освіти вчиняє щодо нього дії, які не суперечать чинному законодавству, цьому Статуту та інтересам Засновника.

 

12. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

12.1. Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є кошти:

- Засновника (власника);

- батьків або осіб, які їх замінюють;

- добровільні пожертви і цільові внески фізичних та юридичних осіб;

- інші надходження, не заборонені чинним законодавством.

12.2. Заклад дошкільної освіти за погодженням із Засновником або уповноваженим органом має право:

  • придбавати, орендувати необхідне йому майно;
  • отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
  • здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої діяльності відповідно до законодавства.

12.3. Статистична звітність про діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до законодавства.

12.4. Порядок ведення діловодства в закладі визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковуються дошкільні заклади. Ведення бухгалтерського обліку в закладі здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності Ротмістрівської сільської ради.

 

13. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

13.1. Державний нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти здійснюється з метою реалізації єдиної державної політики в сфері дошкільної освіти та спрямований на забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти та освітньої діяльності.

13.2. Державний нагляд (контроль) за діяльністю закладу дошкільної освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та її територіальними органами відповідно до Закону України «Про освіту».

Центральний орган виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальні органи проводять інституційний аудит закладу освіти відповідно до Закону України «Про освіту» і позапланові перевірки у порядку передбаченого Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

13.3. Єдиним плановим заходом державного нагляду (контролю) за освітньою діяльністю закладу освіти є інституційний аудит закладу, що проводиться один раз на 10 років центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти.

Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов.

Позаплановий інституційний аудит може бути проведений за ініціативою засновника, керівника закладу освіти, педагогічної ради, вищого колегіального органу громадського самоврядування (загальних зборів або конференції), у випадках передбачених чинним законодавством.

13.4. Громадський нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу освіти здійснюється суб’єктами громадського нагляду (контролю) відповідно до Закону України «Про освіту».

13.5. Результати інституційного аудиту оприлюднюються на сайтах закладу освіти, засновника та органу, що здійснював інституційний аудит.

13.6. Заклад освіти, що має чинний сертифікат про громадську акредитацію закладу освіти, вважається таким, що успішно пройшов інституційний аудит у плановому порядку.

13.7. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа (управління освіти):

  • здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;
  • здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;
  • здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

13.8. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з освітнім процесом, встановлюється Засновником (власником) закладу дошкільної освіти.

14. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

14.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу дошкільної освіти приймає Засновник. Реорганізація закладу дошкільної освіти відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.

14.2. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації – за рішенням господарського суду ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

14.3. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління закладом.

14.4. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу дошкільної освіти, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його Засновнику.

14.5. Після ліквідації неприбуткового  закладу дошкільної освіти всі активи зараховуються до доходу місцевого бюджету.

14.6. У випадку реорганізацій права та зобов’язання закладу дошкільної освіти переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.

 

15. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

15.1. Зміни і доповнення до Статуту затверджуються Засновником та реєструються відповідно до законодавства.

 

 

             Сільський голова                                       В. ХОВАЙБА

 

 

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти:

с. Ташлик та хутір Степок.

Фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

В закладі отримують дошкільну освіту 27 вихованців.

Мова  освітнього процесу – українська 

Вакантні  посади відсутні

 

Правила прийому до закладу дошкільної освіти

Прийом дітей до  закладу дошкільної освіти здійснює керівник ЗДО

протягом календарного року на підставі:

  • заяви батьків або осіб, які їх замінюють,
  • медичної довідки про стан здоров’я дитини,
  • свідоцтва про народження,
  • за наявності пільг – документи, що їх засвідчують.

Батькам необхідно мати паспорт.

 

Групи у  закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною

зберігається місце у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

 

Відрахування дитини з закладу дошкільної освіти здійснюється:

  • за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
  • на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі дошкільної освіти даного типу;
  •  у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей:

  •  Одяг дитини повинен бути чистим, охайним, відповідати порі року, температурі повітря, відповідати розміру дитини. Небажане носіння комбінезонів. Повинна бути чиста нижня білизна.
  • Зав’язки і застібки мають бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити.
  • Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматися і надіватися.
  • Носова хустка потрібна дитині як в приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для її зберігання.
    • Лице повинно бути умите, ніс, руки – чисті, нігті – підстрижені, зуби почищені, зачіска – охайна.
    • Щоб уникнути випадків травматизму та з метою збереження здоров’я дітей, необхідно перевіряти вміст кишень дитини на наявність небезпечних предметів.

Категорично забороняється приносити в садочок гострі, ріжучі, склянні, дрібні предмети (намистинки, ґудзики і тому подібне, пігулки), а також їжу, напої та ліки.

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Заклад дошкільної освіти «Сонечко» с. Ташлик Ротмістрівської сільської

ради пристосований для надання освітніх послуг для дітей особливими освітніми потребами частково. Приміщення збудоване у 1980 році. Проект приміщення не забезпечує всіх умов освітнього процесу таких дітей. Заклад працює над створенням та забезпеченням необхідних умов:

- заклад повністю забезпечений освітніми площами;

- в групових, спальних кімнатах, санвузлах, музичному та гімнастичному залі проведено ремонт;

- обладнано туалетну кімнату на першому поверсі;

- облаштовано пандус.

Усі навчальні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні приміщень для дітей враховано такі вимоги: перевага світлим однотонним тонам, стелі, віконні рами білого кольору. Розташування меблів, групових куточків, обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщення. У похмуру погоду, в час сутінок приміщення освітлюється за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно-тепловий режим, забезпечуються сприятливі мікрокліматичні умови (вологе прибирання, провітрювання, температурний режим згідно Санітарного регламенту).

Територія закладу постійно в належному стані.

Заклад співпрацює із КУ «Інклюзивно - ресурсний центр» Тернівської сільської ради Черкаської області. Працівники центру обслуговують вихованців закладу, надають консультативну та практичну допомогу. В закладі працює вчитель-логопед.

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень