ЗЕРНИНИ ДОСВІДУ ПОЧАТКІВЦІ
Сьогодення розвитку української освіти робить актуальною побудову кожним педагогом власної траєкторії професійного розвитку з метою реалізації творчого та фахового потенціалу.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ротмістрівської сільської ради – установа, покликана, як зазначено в її Статуті, сприяти професійному розвитку педагогічних працівників, обміну досвідом серед членів педагогічних спільнот громади, тобто реалізації цілей і завдань індивідуальних траєкторій розвитку кожного педагога.
Крім того, педагогічна спільнота Ротмістрівської громади остаточно сформована нещодавно, тому на часі знайомство з кожним вчителем для окреслення подальших напрямків розвитку як загалом всієї педагогічної спільноти, так і кожного зокрема.
Тож педагогам громади було запропоновано взяти участь в онлайн-зустрічах «Зернини досвіду» (презентація результатів діяльності над реалізацією завдань індивідуальної траєкторії розвитку)».
10.02.2022 таку зустріч було організовано директором КУ «Ротмістрівський ЦПРПП» Савченко О. Г. для учителів початкових класів Ротмістрівської громади. Активними її учасниками, що поділилися зернинами власного позитивного педагогічного досвіду, стали Хаврел А. М., учителька 4 класу КЗ «Макіївський ліцей Ротмістрівської сільської ради», Перетятко І. С., учителька 2 класу КЗ «Макіївський ліцей Ротмістрівської сільської ради», Осаула В. О., учителька 2 класу КЗ «Мельниківська гімназія Ротмістрівської сільської ради»».
Учасники зустрічі мали нагоду покласти до своїх методичних валізок досвід Хаврел А. М. з використання дослідницької, групової, проєктної роботи на уроках мистецтва, предмета «Я досліджую світ»; досвід Перетятко І. С. з використання ігрової діяльності, створення позитивного мікроклімату в класному колективі через залучення батьків до виховної роботи, досвід Осаули В. О. з використання інформаційно-комунікативних технологій для реалізації цілей та завдань НУШ в 2 класі.
Хочеться наголосити на добровільній основі вищезазначеного заходу, який потрібен і сприяє розвитку насамперед учасників даної вузькоспеціалізованої спільноти, які не мають широкої аудиторії для його презентації на базі власних ЗЗСО.
P.S. З технічних обставин не вдалося показати на зустрічі відеофрагменти навчальних занять Перетятко І. С. Тому (за згодою авторки) пропонуємо їх вашій увазі тут.