Подання таблиці даних платника податку
- Які документи, крім пояснень, слід додавати до таблиці даних платника податку?
Відповідно до пункту 14 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність. Крім пояснень надано можливість платникам надавати копії документів для підтвердження достовірної інформації, зазначеної в таблиці даних. Зокрема, проте не виключно, платником надається інформація про основні фонди, які використовуються у виробничій діяльності, джерела їх походження та документальне підтвердження придбання/оренди тощо.
- Чи можна подавати таблицю даних платника податку «на випередження» щодо продукції, яка на разі виготовляється/вирощується?
Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у таблиці даних платника податку інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.
- Яких типових помилок допускаються платники податку при заповненні таблиць даних платника податку?
Типовими помилками при заповненні таблиці даних платника податку є: заповнення всупереч п. 13 Порядку № 1165; зазначення кодів товарів згідно з УКТЗЕД в такому порядку, що неможливо прослідкувати зв'язок між кодами придбання і кодами постачання; зазначення кодів КВЕД, яких немає в реєстраційних даних платника; подання таблиці даних платника податку без пояснення з посиланням на податкову та іншу звітність суб’єкта господарювання.