Ротмістрівська сільська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Звіт про проведення внутрішнього оцінювання якості соціальної послуги догляду вдома

Дата: 18.05.2021 09:30
Кількість переглядів: 504

Фото без опису

 

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» та постанови Кабінету Міністрів України від           01 червня 2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг»  в комунальному закладі “Центр надання соціальних послуг Ротмістрівської сільської ради” було проведено внутрішню оцінку якості (далі - оцінка) та моніторинг соціальних послуг відділення догляду вдома в період з 05 травня по 18 травня  2021 року.

У 2021 році працівниками комунального закладу розпочато поетапне впровадження наказу Міністерства соціальної політики № 904, а саме згідно наказу  в комунальному закладі “Центр надання соціальних послуг Ротмістрівської сільської ради” від 15 квітня 2021 року № 26 було створено комісію та призначено відповідальну особу за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг. В ході організації та проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг у 2021 році застосовувався порядок проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у комунальному закладі “Центр надання соціальних послуг Ротмістрівської сільської ради”, затверджений план проведення оцінки та план засідань комісії на 2021 рік.

З метою належної організації внутрішньої оцінки проведена значна організаторська та інформаційна робота.

Мета внутрішньої оцінки: моніторинг та контроль якості надання соціальної послуги догляду вдома для виявлення відхилень від запланованих показників та формування управлінського впливу на усунення недоліків. В цьому напрямку визначалась якість соціальної послуги, яку проведено шляхом відстеження, анкетування отримувачів. Опитувані 61 отримувач соціальної послуги оцінили адресність, результативність, своєчасність, доступність, зручність, повагу до себе та безпеку отриманих соціальних послуг.

  • Проаналізувавши результати опитування комісія із внутрішньої оцінки якості прийшла до висновку, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу соціальних робітників, що відображається покращенням емоційного, психологічного та фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у їх матеріально – побутових умовах  у порівнянні з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. 

Здійснюючи перевірку особових справ отримувачів соціальної послуги догляду вдома, до уваги бралися наявність індивідуальних планів та термінів надання соціальних послуг.

Послуга   догляду вдома показує позитивну тенденцію у процесі її надання, зокрема задовольняються індивідуальні потреби отримувачів соціальної послуги, дотримуються вимоги й показники забезпечення якості  соціальних послуг встановлених Державним стандартом.

Скарг зі сторони підопічних не було.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги 14 соціальними робітниками здійснена шляхом анкетування.

Відповіді соціальних робітників на 13 питань засвідчили, що переважна більшість соціальних робітників задоволені своєю роботою та більшість з них оцінюють свою роботу на «добре».

Соціальні робітники комунального закладу ввічливо та коректно ставляться  до отримувачів соціальної послуги та не допускають негуманних і дискиримінуючих дій щодо них.

Отриману інформацію від своїх підопічних  зберігають в конфіденційності (п.2.3договору про надання соціальної послуги). Працівники володіють знаннями й навичками та відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги». Майже всі соціальні робітники забезпечені велосипедами,  сумками, гумовими рукавицями, бавовняними рукавицями, халатами,  чоботами, жилетками, засобами гігієни.

Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги догляду вдома показує, що скарг від отримувачів соціальної послуги за звітний період не було. Частка задоволених звернень складає 100 відсотків; під час проведення моніторингу ніхто з працівників не проходив курси підвищення кваліфікації. 29 квітня 2021  проведено семінар-навчання для соціальних робітників.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «добре».

Матеріали про роботу відділення періодично розміщуються на сайті комунального закладу  з інформацією про надання соціальної послуги.

Незважаючи на узагальнений статус «добре» відділенням соціальної допомоги  вдома, плануються заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальної послуги вдома за наступними напрямками:

- досконало вивчити Закон України «Про соціальні послуги», нові нормативні та законодавчі акти до нього та впроваджувати їх в практику роботи;

- продовжувати роботу щодо виявлення  громадян та осіб з інвалідністю з метою забезпечення надання базових соціальних послуг особам відповідно до їх потреб;

- своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг в частині їх перегляду;

- продовжувати дотримуватися вимог показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті догляду вдома;

-   підвищувати кваліфікації соціальних робітників та надання їм допомоги у профілактиці професійного та емоційного вигорання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень