Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Ротмістрівської сільської ради.
Ротмістрівська сільська рада оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Ротмістрівської сільської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (бакалавра), без вимог до стажу роботи.
Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста відділу кадрів, юридичного забезпечення, архівного збереження, цивільного захисту та охорони праці Ротмістрівської сільської ради Дубової О.В. та на офіційному сайті Ротмістрівської сільської ради: rotmistrivska-gromada.gov.ua.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Черкаська область, Смілянський район, с. Ротмістрівка вул. Михайлівська, 18, з 8.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 13.45, тел.: 04733-95-4-01.
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження сільського голови
Ротмістрівської сільської ради
від 24.11.2020 № 02-05/149
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади
спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності
Ротмістрівської сільської ради
Загальні умови |
||||
Посадові обов’язки |
Спеціаліст І категорії відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання забезпечує: - дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку ; - роботу щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності; -зберігання первинних документів, облікових реєстрів та своєчасне подання їх до архіву; - збереження поточного архіву відділу бухгалтерського обліку та звітності та відповідає за ведення документообігу відповідно до номенклатури справ; - збереження державної таємницi, iнформацiї про громадян, що стала відома пiд час виконання службових обов’язків, а також іншої iнформацiї, яка згідно з законодавством не пiдлягає розголошенню; - постійне вдосконалення органiзацiї своєї роботи i підвищення професійної квалiфiкацiї. Здійснює: - приймання та контроль первинної документації: договори; рахунки; накладні; виписки банку; актів на списання запасних частин, господарчих та канцелярських товарів, інших грошових коштів. Перевіряє їх на відповідність до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку; - підготовку платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов’язань на поточні та капітальні видатки за відповідними кодами економічної та функціональної класифікації за загальним та спеціальним фондами; - формування реєстрів платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов’язань за загальним та спеціальним фондами та надає їх до УДКСУ у Смілянському районі; - ведення обліку малоцінного інвентарю, запасів, бланків суворої звітності; - шляхових листів. Готує: - оборотно-сальдові відомості по рахункам бухгалтерського обліку; - ознайомлює матеріально-відповідальних осіб з залишками матеріальних цінностей; - довідки, інформації з питань, віднесених до повноважень відділу; -необхідні документи для обслуговування в УДКСУ у Смілянському районі. |
|||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
- заяву на участь у конкурсі; - особову картку за формою П-2ДС з додатками; - 2 фото розміром 4 х 6 см; - документи про освіту, підвищення кваліфікації; - паспорт; - ідентифікаційний код; - копію трудової книжки; - військовий квиток (для військовозобов'язаних); - електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua - письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються до 16 год. 24 грудня 2020 року за адресою: 20726, Черкаська обл. Смілянський р-н., с. Ротмістрівка, вул. Михайлівська, 18. |
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
28 грудня 2020 року о 10 год. 20726,Черкаська обл.,Смілянський р-н., с. Ротмістрівка, вул. Михайлівська,18 |
|
||
Загальні вимоги |
|
|||
1. |
Освіта |
Вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (бакалавра). |
|
|
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до стажу роботи. |
|
|
3. |
Володіння державною мовою: |
Вільне володіння державною мовою. |
|
|
Спеціальні вимоги |
|
|||
1. |
Знання законодавства |
Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, інші підзаконні нормативно-правові акти; у своїй роботі керуватися Інструкцією з питань бухгалтерського обліку, інструкцію з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки. |
|
|
Спеціальний досвід роботи |
Не потребує. |
|||
Знання сучасних інформаційних технологій |
впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). |
|||
Якісне виконання поставлених завдань |
1. Вміння працювати з інформацією. 2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів. |
|
||
Командна робота та взаємодія |
Вміння працювати в команді. |
|
||
Сприйняття змін |
Здатність приймати зміни та змінюватися. |
|
||
Особистісні компетенції |
1. Відповідальність. 2. Наполегливість. |
|||