A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ротмістрівська сільська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Ротмістрівської сільської ради.

Дата: 23.07.2020 09:21
Кількість переглядів: 710

      

 

 

 Ротмістрівська сільська рада Смілянського району Черкаської області оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Ротмістрівської сільської ради.
       
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, бакалавра (спеціаліста);                  стаж  роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора  чи  виконання функцій державного реєстратора не менше одного року та успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на  нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
        Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста відділу кадрів, юридичного забезпечення, архівного збереження, цивільного захисту та охорони праці Ротмістрівської сільської ради    Дубової О.В. та на офіційному сайті Ротмістрівської сільської ради: rotmistrivska-gromada.gov.ua.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Черкаська область, Смілянський  район, с. Ротмістрівка  вул. Михайлівська, 18               з 8.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 13.45, тел.: 04733-95-4-01.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження  сільського голови

Ротмістрівської сільської ради

від 22.07.2020 02-05/94 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади

державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Ротмістрівської сільської ради 

Загальні умови

Посадові обов’язки

       Основним завданням державного реєстратора є забезпечення реалізації державної політики і повноважень органу місцевого самоврядування у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

       Державний реєстратор відповідно до покладених на нього завдань здійснює:

       Щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

1) приймає документи;

1-1) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації;

2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

3-1) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов’язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;

3-2) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей;

3-3) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів;

4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

5) веде Єдиний державний реєстр;

6) веде реєстраційні справи;

6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

7) здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

       Щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;

відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах;

наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

2) перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов’язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрація прав, похідних від права власності, здійснюється у зв’язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв’язку з вчиненням такої дії.

4) під час проведення реєстраційних дій обов’язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи;

5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження;

6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна у випадках, передбачених цим Законом;

7) виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

8) формує за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

9) формує реєстраційні справи у паперовій формі;

9-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

10) здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

        Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

        Втручання, крім випадків, передбачених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об’єднань у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

       Розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, що належать до його компетенції, прийняття відповідних рішень.

       Надання консультацій з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5300 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів,

необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         особову картку за формою П-2ДС з додатками;

-          2 фото розміром 4 х 6 см;

-         документи про освіту, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки;

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-        електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-   письмову згоду на обробку персональних даних;

-  довідка про результати спеціальної  перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних  осіб-підприємців та громадських формувань.

Документи приймаються до 16 год. 21 серпня  2020 року за адресою: 20726, Черкаська обл. Смілянський р-н.,                         с. Ротмістрівка,    вул. Михайлівська, 18.

 

Дата, час і місце

проведення конкурсу

26 серпня 2020 року о 10 год.

20726,Черкаська  обл.,Смілянський р-н., с. Ротмістрівка,       вул. Михайлівська,18

 

Загальні вимоги 

 

1.

Освіта

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, бакалавра (спеціаліста)

 

2.

Досвід роботи

стаж  роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора  чи  виконання функцій державного реєстратора не менше одного року

 

3.

Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою.

 

Спеціальні вимоги 

 

1.

Знання законодавства

Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Якісне виконання поставлених завдань

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття  змін

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 Особистісні компетенції

1. Відповідальність. 2. Наполегливість.

 
         

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень