Співпраця із клієнтами центру зайнятості відбувається дистанційно до офіційного завершення карантину
Якщо ви отримали статус безробітного, Вам не потрібно відвідувати центр зайнятості до закінчення карантину! У визначений персонально для Вас час зателефонує Ваша кар’єрна радниця. Якщо через велику загруженість співробітник центру зайнятості не зателефонував Вам вчасно, то ви можете самі зателефонувати за номером 2-02-77 та попросити з’єднати із Вашим фахівцем. Пам’ятайте, що мобільні телефонні номери співробітників центру зайнятості є особистими! Тож телефонувати потрібно виключно за номером 2-02-77 у години роботи центру зайнятості (пн-чт з 8:00 до 17:00, пт – з 8:00 до 16:00).
Станом на 1 червня 2020 року у центрі зайнятості зареєстровано 1312 безробітних. Це вдвічі більше, ніж минулого року. Всіх безробітних обслуговує п’ять кар’єрних радниць. Дякуємо за розуміння! Бережіть себе та дотримуйтеся правил безпеки під час карантину!
Нагадаємо, щоб отримати статус безробітного під час карантину, потрібно надати документи для реєстрації
- через скриньку для кореспонденції
або
- надіслати на електронну адресу 2302@ckocz.gov.ua
Які документи необхідно надати для реєстрації у центрі зайнятості?
- паспорт громадянина України (або тимчасове посвідчення громадянина України);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- трудову книжку (за наявності), цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує період зайнятості;
- документ про освіту (за наявності),
- заяву щодо надання статусу безробітного та призначення допомоги із безробіття (бланк знаходиться у скриньці центру зайнятості або зразок можна знайти за запитом Google). Заяву потрібно
- роздрукувати чи написати від руки,
- поставити дату і підпис,
- сканувати чи сфотографувати як і решту документів.
Інформація СМРЦЗ