Ротмістрівська сільська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг Ротмістрівської сільської ради.

Дата: 04.11.2019 08:44
Кількість переглядів: 868

        

 

 Ротмістрівська сільська рада Смілянського району Черкаської області оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг Ротмістрівської сільської ради.
        Основні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, бакалавра (спеціаліста);                  стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
         Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста відділу кадрів, архівного збереження, цивільного захисту та охорони праці Ротмістрівської сільської ради    Дубової О.В. та на офіційному сайті Ротмістрівської сільської  ради:

rotmistrivska-gromada.gov.ua.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Черкаська область, Смілянський  район, с. Ротмістрівка  вул. Михайлівська, 18

               з 8.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 13.45, тел.: 04733-95-4-01.

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження  сільського голови

Ротмістрівської сільської ради

від 01.11.2019 02-05/119

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади

адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Ротмістрівської сільської ради

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Надавати суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

2. Приймати від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснювати їх реєстрацію та подавати документи (їх копії) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

3. Видавати або забезпечити надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

4. Здійснювати контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

5. Брати участь у підготовці проектів актів, програм, що належать до  компетенції відділу ЦНАП.

6. Дотримуватись процесів та процедур надання адміністративних послуг.

7. Узагальнювати й аналізувати стан роботи щодо надання якісних послуг суб’єктам звернень.

8. Забезпечувати ведення діловодства згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.

9. Вживати заходів щодо висвітлення роботи відділу ЦНАП у засобах масової інформації та на офіційному сайті Ротмістрівської сільської  ради.

10. Вивчати досвід роботи ЦНАПів  інших ОТГ.

11. Сприяти створенню належних умов праці у центрі, вносити пропозиції начальнику відділу ЦНАП щодо матеріально-технічного забезпечення відділу.

12. Адміністратор відділу ЦНАП в межах покладених обов’язків та на підставі даних доручень є відповідальною особою, яка обробляє та надає з питань, віднесених до його компетенції, інформацію та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та несе відповідальність за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

13. Забезпечувати належне виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” з питань, віднесених до його компетенції.

14. Надавати адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

15. Реалізовувати в межах своєї компетенції державну політику в сфері реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб: здійснювати реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання, перебування осіб в Україні; вносити відомості про реєстрацію місця проживання/перебування у відповідний документ; вносити відомості до реєстрів мешканців Ротмістрівської сільської ради. Надавати довідки: про реєстрацію місця проживання; про зняття з реєстрації місця проживання;  про реєстрацію місця перебування; про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні.

16. Складати протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

17. Розглядати справи про адміністративне правопорушення у випадках, передбачених законом.

18. Формувати та вести автоматизовану систему діловодства. Проводити впорядкування та передачу облікових справ для передачі в архів.

19. Розробляти та вносити зміни і доповнення до інформаційних та технологічних карток

20. Представляти у встановленому законодавством порядку інтереси відділу ЦНАП у судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів за окремим дорученням, оформленим відповідно до чинного законодавства.

21. Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції відділу ЦНАП.

22. Виконувати доручення начальника відділу ЦНАП.

23. Врегульовувати питання черговості та громадського порядку в ЦНАПі.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4710 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

 

Перелік документів,

необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         особову картку за формою П-2ДС з додатками;

-          2 фото розміром 4 х 6 см;

-         документи про освіту, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки;

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

 

-        електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-         письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 17 год. 03 грудня 2019 року за адресою: 20726,Черкаська  обл. Смілянський р-н.,               вул. Михайлівська, 18.

 

Дата, час і місце

проведення конкурсу

04 грудня  2019 року о 10 год.

20726,Черкаська  обл.,Смілянський р-н., вул.Михайлівська,18

 

Загальні вимоги 

 

1.

Освіта

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, бакалавра (спеціаліста)

 

2.

Досвід роботи

стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше  1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років

 

3.

Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою.

 

Спеціальні вимоги 

 

1.

Знання законодавства

Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", «Про адміністративні послуги» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Якісне виконання поставлених завдань

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття змін

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 Особистісні компетенції

1. Відповідальність. 2. Наполегливість.

 
         

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень