Ротмістрівська сільська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Що потрібно знати при зверненні до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?

Дата: 17.05.2019 10:17
Кількість переглядів: 537

Якщо державний реєстратор нерухомості або бізнесу незаконно відмовив, зупинив розгляд заяви про державну реєстрацію або мала місце незаконна дія чи бездіяльність державного реєстратора, можна звернутися до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (далі - Комісія), яка розглядає скарги відносно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, що здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області. Скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001, телефон для консультацій (0472) 33-00-27.

Перевагою звернення до Комісії є швидкість розгляду скарги, яка розглядається протягом 30 календарних днів, загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 днів, відсутність обов’язку бути особисто присутнім на засіданні Комісії, відсутність платежів за звернення до Комісії, в разі задоволення скарги Комісія скасовує незаконну відмову та проводить державну реєстрацію.

Скарга обов’язково повинна містити:

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;

3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.

Якщо скарга подається представником скаржника - додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому порядку.

 До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень